Batizz

En blogg om Allt! ;D

Crazy 8-P<3

Kategori: Allmänt

Jahop, då sitter man i mustangen på väg hem;-D Har lämnat min brorsa på bal och så har vi handlats. Idag i skolan så vare kul xD En sak jag märkt är att ja alltid skriver att de varit kul i skolan haha, är tråkig de var ja hahaha, men de blir bog roligare när ja lägger upp bilder på kycklingarna, och mina nya byxor ;-D Har nämligen köpt nya byxor, de va i fredags :-))
Imorron är man ledig då;-3 Ska inte göra så mkt då bara slappa typ.
Och på söndag så ska jag till mormor och morfar för att fira min kusin Emelie och min bror att dom har slutat nian. Men jag slutar inte fören den 15. :( Men då ska vi åka till Finland i ha kul!!! Sen ska jag på SPORTS CAMP MED........CLARIIIIIZZZZEN, JIPPIIIII!!!!!!!!!!!!
Sååå nu vet jag inte vad ja ska skriva mer :-( men ses o ska ladda upp bilder :-))<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: