Batizz

En blogg om Allt! ;D

Slit och kyl!<3

Kategori: Allmänt

Hejsan! Idag har ja gjort typ Massor av saker, först så steg jag upp sen så... Haha jag skojade bara men jag har rensat där poolen ska stå, de va skit mkt ogräs och massor av kattbajs så de va lite äckligt, men jag ville ju få upp poolen så ;J. Men sen tog jag dusch och blev ren ;D. Mamma och jag åkte och handlade senare. Och vid sju så kom 2 gäster, de va kul!! Men ska sova nu. Just det, har gjort "knorrar" i håret så de ska bli kul och se hur det blir imorron, och då kommer bild!
 
 
 
Tänkte skriva lite mer om smink och sånt nu för behöver lixom ett tema och skriva om, då kommer jag lägga upp bilder på olika outfits, frisyrer och sminkningar;D
 
Men nu ska jag sova så ni får ha det så bra, natti natt<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: