Batizz

En blogg om Allt! ;D

Fyller 12 today!

Kategori: Allmänt

Heeeej!! Ida fyller jag 12 jippppiiiii!! Men glömde skriva igår så skriver va som hände då, först i skolan så va Viktor i min klass skit elak mot Mathilda i mon klass, han sa att om hon inte skulle ha glasögon så skulle han kunna vara tsm me henne, de är lixom en kränkning'!!!! Hon grät typ i 30 min!! Sen på truppisen så va Linéa skit elak mot mina vänner ( Linéa va min vän förut). Och ida så fyller jag!!! När jag fått alla presenter så lägger ja upp bilder, men just nu har ja fått en låda med lådor, ett stort skrivblock och ett litet skrivblock, överstrykningspennor, bläckpennor, en tränings grej som är skit rolig och att jag o mamma ska åka till stholm i april o vara där en hel dag :))))) Ses <33333333

Kommentarer

  • clara säger:

    Fin blogg och grattis i efterskott!

    Fyller 12 år imorgon!

    /Clara <3

    2012-04-05 | 18:04:17

Kommentera inlägget här: