Batizz

En blogg om Allt! ;D

Dutt du duuuu du du duuu!!

Kategori: Allmänt

Hej! Är jätte ledsen över att jag inte skrivit men har inte hunnit!
Har varit på sports camp nu, fick åka hem för att jag mådde dåligt:( så jag är inte med på avslutningen, men de va kul dom dagarna jag var där!!!:)
Har ju haft min kanin lakrits i några veckor nu i han verkar trivas bra här!!
Dett ju power meet just nu så det är kul, men följde inte med när mamma, pappa i Wilhelm fick för orkade inte, va ju sjuk:( mamma o pappa va igår själva i åkte, och dom ska åka idag med men dom ska festa idag :-)) Så Wilhelm o jag är ensamma hemma ned djuren kul!! ;)
Har inte så mkt mer att skriva nu men får uppdatera mej mera!!! Och de kommer bilder på bilar från power meet som mamma har tagit :-) ses<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: